NFN lanceert professionele omgeving met nieuwe website en huisstijl

NFN lanceert professionele omgeving met nieuwe website en huisstijl

maandag, 10 oktober, 2016

De Nederlandse Federatie voor Nefrologie (NFN) heeft een volledig vernieuwde website gelanceerd. Zowel de functionaliteit als de vormgeving van de website is nieuw ontwikkeld. Tegelijkertijd presenteert de NFN haar nieuwe logo en huisstijl. De moderne, strakke vormgeving past bij de professionele uitstraling die de NFN nastreeft als beroeps- en belangenorganisatie en wetenschappelijke vereniging.

Kwalitatieve veranderingen
De beveiliging van het gedeelte dat alleen voor NFN-leden toegankelijk is, is aangepast aan nieuwe kwaliteitseisen. Dit deel van de website bevat onder andere persoonlijke gegevens van de leden, presentaties en andere vertrouwelijke informatie. NFN-leden kunnen bovendien hun inloggegevens voortaan eenvoudiger aanpassen.

Verder zijn op de nieuwe website de actuele medische richtlijnen makkelijker op te zoeken. De richtlijnen zijn handvatten voor de behandeling van patiënten, die beroepsbeoefenaren veelvuldig raadplegen. 

Op de nieuwe website zijn nu ook vacatures op nefrologisch gebied te vinden. De website is daarnaast ‘responsive’ gemaakt, waardoor zij beter te gebruiken is op alle gangbare soorten schermen. 

Professionele uitstraling
De NFN heeft ook haar logo en huisstijl aangepast. De zakelijke functionele vormgeving sluit aan bij de professionele uitstraling van de organisatie. Website en huisstijl zijn ontwikkeld in samenspraak met de Sectie Communicatie van de NFN en de nieuwe voorzitter daarvan, dr. Brigit van Jaarsveld, die ook voorzitter is van de Sectie Richtlijnen en lid van het Bestuur van de NFN.